logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

„Jedno na stojáka” se vrací v moderním hávu

8. června 2017
Zpravodajství 0
2585
„Jedno na stojáka” se vrací v moderním hávu

Jedno „na stojáka” bylo odnepaměti součástí české pivní kultury. Ať už po cestě z práce, na procházce se psem nebo kdykoli, kdy člověk dostal chuť. V poslední době ale tradiční výčepy prakticky vymizely. O návrat „ohroženého druhu” do českých měst se teď zasloužila pivní značka Braník se svým Výčepem.
 
Dříve tolik oblíbené bufety, osvěžovny a jednoduché výčepy piva, které byly typickým prvkem naší pivní kultury, v posledním desetiletí z trhu prakticky vymizely. Značka Braník se situaci rozhodla řešit, a proto přichází se svým Výčepem. Výčep navazuje na tradici těchto zařízení v čistém a moderním prostředí. Chce nabídnout zákazníkům jednoduchou formu osvěžení a občerstvení například po cestě z práce, během čekání na vlak či venčení domácích mazlíčků.
 
Výčepu dominuje masivní výčepní stůl s prosvětleným logem Braník, při zpracování interiérů byly použity odolné a snadno udržované materiály. Prostor pro hosty je „na stojáka”. Hlavním lákadlem je „Pivo jedna radost“ – tedy kvalitně ošetřené pivo Braník 11°. Co se týče jídla, Branické Výčepy nabídnou jednoduché občerstvení, jako je sekaná, párek, klobása, nakládaný hermelín, utopenec či chlebíčky. V případě potřeby je možné nainstalovat i plnohodnotnou samoobslužnou jídelnu. Jídla i nápoje jsou prezentovány na LCD obrazovkách a umožňují tak rychlé úpravy aktuální nabídky.
 
První provozovna Branického Výčepu se otevřela v květnu letošního roku v Neratovicích na adrese Bří. Čapků 699. „Pro zájemce jsme připravili projekt moderního, jednoduchého a dobře udržovatelného interiéru se samoobslužným provozem. Ten je nenáročný nejen na vstupní investici, ale i na provozní a personální náklady. Branický Výčep s perfektně ošetřeným pivem Braník 11° je určen pro širokou veřejnost,“ říká Jan Trochta, manažer značkových restaurací společnosti Pivovary Staropramen.
 
Unikátem je i to, že Výčep je možné vybudovat v prostorách od 20 m2, kdy provozovatel nabídne k pivu pouze jednoduchou formu občerstvení bez dalšího nároku na zřízení kuchyně. Projekt většího rozsahu, kde spojení samotného výčepu a plnohodnotné jídelny přinese pestřejší nabídku v jednoduchém a moderním prostředí, pak dokáže zaujmout i ty zákazníky, pro které byla konzumace „na stojáka” dosud spíše něčím exotickým.
 
„Koncept Výčepu je určen do měst nad 5 tisíc obyvatel, především na frekventovaná místa, kudy prochází větší množství lidí. Může se jednat o nádraží (a tedy návrat mnohdy oblíbených „nádražek” s jejich charakteristickou atmosférou), dopravní uzly, hlavní ulice nebo místa v blízkosti výrobních či administrativních center. Ideální velikost prostoru je od 20 m2 do cca 100 m2,” dodává Jan Trochta.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!