logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Na sítích si restauraci proklepne až polovina lidí středního věku. Vaše profily nejsou jenom pro mladé

2. června 2017
Restaurace 0
1788
Na sítích si restauraci proklepne až polovina lidí středního věku. Vaše profily nejsou jenom pro mladé

Sociální média jsou v našem byznysu důležitá, to je všeobecně známo. Nyní to potvrdil i průzkum, překvapil ale zjištěním, že lidé v zralém věku se také zajímají o život restaurace ve virtuálním světě. Doposud se předpokládalo, že i zde vévodí mladší generace.

Více než polovina večeřících zákazníků si svůj podnik vyhledá před jeho návštěvou na sociálních sítích. Podle průzkumu společnosti HGEM se jedná konkrétně o 66 % hostů. Z nich 30 % vyhledává informace o jídelním lístku a 22 % se pídí po recenzích.

Většinou jsou sociální média spojována s mladými lidmi, průzkum ale ukázal, že 53 % lidí ve věku 56 – 65 let se na profily restaurací na různých sociálních sítích podívá také. Zajímali je zejména nabídky, akce a obsah na sítích. Nejvíce je zaujali fotografie, akce a soutěže. Nejpoužívanější platformou se pro ně ukázal být Facebook. 64 % lidí jej označilo jako za hlavní kanál, pomocí něhož restauraci předem podrobili prověrce.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!