logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

V digitálním světě se musíte neustále vzdělávat

10. května 2017
Rozhovory 0
2423
V digitálním světě se musíte neustále vzdělávat

Digitální workshop na kongresu HOREKA 112 měl za cíl nasměrovat hoteliéry i restauratéry tou správnou cestou v době digitální transformace v pohostinství. Radka Telyčková, ze společnosti Pomáháme hoteliérům, se ve své přednášce zaměřila na technologické novinky v oboru. “ Interakce s publikem, jenom potvrdila naše zkušenosti, že i malí nezávislí hoteliéři si uvědomují, že propojení mezi jednotlivými systémy jim zlepší efektivitu práce, lepší využít času, který pak mohou věnovat klientovi během jejich pobytu,“ dodala po přednášce.  Na závěr přidala jednu dobrou radu.

Pokud chce zůstat hoteliér v obrazu ohledně toho, co se v digitálním světě hoteliérství děje, jaké kanály mu doporučujete sledovat?
Doporučuji sledovat také informační kanály, jejich obsah odpovídá potřebám konkrétního ubytovacího nebo restauračního zařízení. Osobně sleduji především zahraniční servery, navíc jedna věc jsou pasivní informace a druhá věc je samotné vyzkoušení toho kterého řešení či návrhu. Určitě bych neměla zapomenout na účast na tématických a úzce vyhraněných školeních a různých workshopech a konference. Každý má možnost dozvědět se něco nového, seznámit se s jinými lidmi, pohovořit s nimi o jejich problémech a úspěších a získá dostatek příležitosti inspirovat se. A pak všechno vyzkoušet, testovat a upravovat tak, aby „se dílo podařilo“.

Přepis celé přednášky si budete moct přečíst v novém čísle časopisu HOREKA, které vyjde koncem května.

NA FOTOALBUM Z AKCE SE MŮŽETE PODÍVAT ZDE.

KDO JE POMÁHÁME HOTELIÉRŮM
Společnost je tady pro hoteliéry, kterým pomáhá plně rozvíjet jejich potenciál a efektivněji dosahovat jejich cílů, které si stanoví. Jejich cílem je spokojený zákazník, který dosahuje úspěchů a stále si uvědomuje, že mistrem je ten, který (pravidelně) cvičí a vzdělává se.

KDO JE RADKA TELYČKOVÁ
Radka Telyčková se k hotelovému byznysu dostala díky svým rodičům, kterým již od dětství pomáhala s chodem horské chaty Bedřichovka. Vystudovala obor cestovní ruch na střední hotelové škole. Během studií chodila na povinnou praxi do hotelu InterContinental Prague, kam po maturitě nastoupila do rezervačního oddělení. Později se dostala k revenue managementu. Při zaměstnání ještě studovala vysokou školu, cennější však byly roky zkušeností nejen z hotelu InterContinenta Prague. Baví ji práce s kolegy hoteliéry, baví ji vymýšlet strategické plány, jak jim jejich práci ulehčit a vydělat více peněz, a naučit je to, co se roky sama učila. Její specializací je vše, co se týká obchodu, marketingu a revenue managementu hotelu. Má zkušenosti s channel managementem, integrací booking engine do www stránek či implementací PMS (hotelových rezervačních systémů). Ví, jak tyto systémy nakonfigurovat tak, aby to odpovídalo požadavkům hotelu po obchodní a marketingové stránce, a stejně tak aby to odpovídalo požadavkům na uplatňování zásad revenue managementu. Díky #dotcomhotel konferenci, kterou organizuje již od roku 2012, má neustálý přístup k novým technologiím a vychytávám pro hoteliéry.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!