
Digitální workshop na kongresu HOREKA 112 měl za cíl nasměrovat hoteliéry i restauratéry tou správnou cestou v době digitální transformace v pohostinství. Radka Telyčková, ze společnosti Pomáháme hoteliérům, se ve své přednášce zaměřila na technologické novinky v oboru. “ Interakce s publikem, jenom potvrdila naše zkušenosti, že i malí nezávislí hoteliéři si uvědomují, že propojení mezi jednotlivými systémy jim zlepší efektivitu práce, lepší využít času, který pak mohou věnovat klientovi během jejich pobytu,“ dodala po přednášce. Na závěr přidala jednu dobrou radu.
Pokud chce zůstat hoteliér v obrazu ohledně toho, co se v digitálním světě hoteliérství děje, jaké kanály mu doporučujete sledovat?
Doporučuji sledovat také informační kanály, jejich obsah odpovídá potřebám konkrétního ubytovacího nebo restauračního zařízení. Osobně sleduji především zahraniční servery, navíc jedna věc jsou pasivní informace a druhá věc je samotné vyzkoušení toho kterého řešení či návrhu. Určitě bych neměla zapomenout na účast na tématických a úzce vyhraněných školeních a různých workshopech a konference. Každý má možnost dozvědět se něco nového, seznámit se s jinými lidmi, pohovořit s nimi o jejich problémech a úspěších a získá dostatek příležitosti inspirovat se. A pak všechno vyzkoušet, testovat a upravovat tak, aby „se dílo podařilo“.
Přepis celé přednášky si budete moct přečíst v novém čísle časopisu HOREKA, které vyjde koncem května.
NA FOTOALBUM Z AKCE SE MŮŽETE PODÍVAT ZDE.
KDO JE POMÁHÁME HOTELIÉRŮM
Společnost je tady pro hoteliéry, kterým pomáhá plně rozvíjet jejich potenciál a efektivněji dosahovat jejich cílů, které si stanoví. Jejich cílem je spokojený zákazník, který dosahuje úspěchů a stále si uvědomuje, že mistrem je ten, který (pravidelně) cvičí a vzdělává se.
KDO JE RADKA TELYČKOVÁ
Radka Telyčková se k hotelovému byznysu dostala díky svým rodičům, kterým již od dětství pomáhala s chodem horské chaty Bedřichovka. Vystudovala obor cestovní ruch na střední hotelové škole. Během studií chodila na povinnou praxi do hotelu InterContinental Prague, kam po maturitě nastoupila do rezervačního oddělení. Později se dostala k revenue managementu. Při zaměstnání ještě studovala vysokou školu, cennější však byly roky zkušeností nejen z hotelu InterContinenta Prague. Baví ji práce s kolegy hoteliéry, baví ji vymýšlet strategické plány, jak jim jejich práci ulehčit a vydělat více peněz, a naučit je to, co se roky sama učila. Její specializací je vše, co se týká obchodu, marketingu a revenue managementu hotelu. Má zkušenosti s channel managementem, integrací booking engine do www stránek či implementací PMS (hotelových rezervačních systémů). Ví, jak tyto systémy nakonfigurovat tak, aby to odpovídalo požadavkům hotelu po obchodní a marketingové stránce, a stejně tak aby to odpovídalo požadavkům na uplatňování zásad revenue managementu. Díky #dotcomhotel konferenci, kterou organizuje již od roku 2012, má neustálý přístup k novým technologiím a vychytávám pro hoteliéry.