logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Zvyšte prodeje vína! Víme, co na to potřebujete

22. března 2017
Rady a tipy 0
2159
Zvyšte prodeje vína! Víme, co na to potřebujete

Čtvrtinu celkového účtu hostů tvoří víno. Zdá se vám, že přeháníme? Zdaleka ne! Pomůže i prodej po skleničkách.

 

I kuchaři si uvědomují přidanou hodnotu vína, která dokáže pomoct nejednomu podniku.  Francouzský šéfkuchař Daniel Boulud je autorem knihy Dopisy mladému kuchaři, ve které sepsal rady pro své imaginární mladší já. A jeden z bodů se věnuje právě tomuto nápoji. Citujeme: „Zajímejte se o víno. Průměrně totiž tvoří 50 % účtu slané jídlo, 10 – 15 % dezerty a téměř̌ 33 % víno! Navíc jsou na něm větší marže než na jídle. O víně se vyplatí něco vědět i proto, že lidé, kteří si dopřávají drahá vína, bývají ochotní připlatit si i za jídlo.“
Asi vás nepřekvapí, že tento názor potvrzují i samotní vinaři. Společnost Bohemia Sekt zrealizovala test, kdy nabídka sektu po sklenkách zvedla tržby za kategorii sektů v zapojených restauracích o 300 %. „Při vhodném prezentování a párování vín s pokrmy se zvedá prestiž podniku a tím i tržby a frekvence návštěvníků,“ potvrzuje Petr Hučka, obchodní a marketingový ředitel společnosti Vinselekt Michlovský. Základem je však poučený a kvalifikovaný personál. Například vinařství Víno Hort se vždy snaží, aby ten, kdo jejich vína prodává, měl možnost se s produkty podrobně seznámit či navštívit přímo vinařství.

 

Nejlepší cestou, jak zvýšit prodej je, kromě prodeje celých lahví, nalévat víno i po skleničkách. A vybavení vás rozhodně nemusí zruinovat:

  1. Varianta – levnější vhodná do restaurací
    vakuová pumpička (cca 500 Kč), lednice (cca 5000 Kč) a špunty (cca 20 Kč)
  2. Varianta – nejdražší pro specializované vinné bary
    Enomatic
  3. Varianta – technologická novinka vhodná pro různé provozy
    Specializovaná vakuová pumpička Coravin (cca 8 000 Kč)

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!