logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Ze zákulisí kuchyně za 10 milionů dolarů

10. března 2017
Zpravodajství 0
1352
Ze zákulisí kuchyně za 10 milionů dolarů

French Laundry, tříhvězdičkový michelinský podnik, je jednou z nejlepších restaurací na světě. Kromě uznávané kuchyně má dnes také pravděpodobně jednu z nejlepších profesionálních kuchyní.

Vše to začalo před čtyřmi lety, kdy chtěl šéfkuchař Thomas Keller předělat vinný sklep, a nezůstalo pouze u něj. Přestavba s konečným účtem 10 milionů dolarů v sobě zahrnovala úpravu 2 120 metrů čtverečních interiéru, 9 000 čtverečních stop úprav exteriéru a přebudování vinného sklepu, který nyní dokáže pojmout 16 tisíc lahví.

Úpravy ještě nejsou u konce, restaurace ale již 18. února servírovala nové degustační menu za 310 dolarů v zbrusu nové kuchyni. Pod rekonstrukci se podepsala známá společnost Snohetta s norskými kořeny, která sídlí v Rakousku, New Yorku a San Franciscu.

Keller se snažil zejména o funkčnost a účinnost. Lze to vidět například na chladničkách, rozhodl se pro menší a účinnější. Pulty jsou také vyšší, aby se personál nemusel u prkýnka zbytečně sklánět.

Za vychytávkami stojí dlouhodobý výzkum. Tým společnosti Snohheta strávil v kuchyni restaurace French Laundry nějakou tu chvilku a pečlivě sledoval potřeby kuchařů. Kuchyně tak má nejenom více přírodního světla, lepší akustiku, ale také okno, aby do zákulisí mohli nahlédnout i hosté. Celková plocha kuchyně se zvětšila o 25 %.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!