logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Ztráta poukazu nemusí znamenat ztrátu klienta. A ani by neměla

23. února 2017
Hotely 0
2040
Ztráta poukazu nemusí znamenat ztrátu klienta. A ani by neměla

Na Vánoce darovala mámě dárkovou poukázku do wellness centra, ta ji ale ztratila. Dcera tedy zavolala do hotelu, aby zjistila, jak takové situace řeší. A zjistila, že nijak.

Tou dcerou jsem já a do hotelu jsem volala, abych se dozvěděla, jestli se s tím dá vůbec něco dělat. Byla jsem připravena i na variantu, že za ztracené dárkové poukázky nevystavují nové. Na co jsem ale připravena nebyla, byl způsob komunikace.

Dovolala jsem se pravděpodobně na recepci, kde byl pán, který už o mém problému věděl, protože jsem jim předem napsala i e-mail. A jeho tón byl útočný od první minuty: „Pani zlatá to je ako by ste stratili 30 €, to je cenina, čo ja s tým,“ tázal se zaměstnanec Rekreačného areálu Predná hora. Když jsem mu řekla, že ceniny mívají ochranní známky, jestli je tedy i jejich poukaz nějak chráněn, aby  nedošlo k jeho zneužití odvětil: „Ježišmária, nie sme banka!“ To tedy nejsou, ale nejsou ani hotelem s proklientským přístupem.

Uznávám, ztráta poukázky je zákazníkova hloupost. A poskytovatel má právo odmítnout vystavit novou.  Může to klientovi ale sdělit i slušným způsobem. Nejvhodnější je si tento bod ustanovit v obchodních podmínkách a vystavit si je i na webu, aby byly pro klienta dohledatelné.

Na druhou stranu, co takové jednání vypovídá o hotelu? O dárkových poukázkách si nevede podrobnější evidenci. Přičemž by postačilo pořadové číslo na každém poukazu a jedna tabulka v počítači.  Ostatně tak to například vyřešilo i jihlavské studio Proximo relax, které na svých webových stránkách uvádí: „ Při případné ztrátě Vašeho dárkového poukazu, se budeme snažit dohledat číslo Vašeho poukazu a tak Vám i přes to umožnit odběr tímto poukazem předplacených procedur.“

Je to smutný příběh. Příběh o tom, jak přijít o klienta, který by kromě využití wellness poukázky i něco utratil. Přišli o něj nadobro.
Jana Dorčáková

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!