
Skupina pražských hotelů sdružených pod značkou Le Hotels Group počátkem roku rozšířila své kapacity. Novým přírůstkem se 6. února 2017 stal Hotel Majestic Plaza ve Štěpánské ulici s kapacitou 182 pokojů. Vedením hotelu byl pověřen Jan Hamouz, jemuž dlouholeté zkušenosti v oboru hotelnictví umožní vybudování nové, efektivnější a kvalitnější struktury hotelové operativy i služeb.
„Vzhledem k pozitivně se vyvíjejícímu trendu a výsledkům, které hotely spadající pod vedení Le Hotels Group dlouhodobě vykazují, bylo jen otázkou času, kdy se tento hotel, vlastněný stejnou mateřskou společností Le-Investment s.r.o., k naší skupině připojí. Naším úkolem nyní bude nastavit takové procesy, které zajistí stejný posun ve výsledcích, jaký zaznamenáváme u našich ostatních hotelů,“ řekl Ing. Petr Lžičař, Generální ředitel Le Hotels Group a jednatel společnosti Hotel Partner s.r.o.
Pod hlavičkou Le Hotels Group jsou aktuálně provozovány hotely Grandior Hotel Prague, Grand Majestic Plaza, Hotel Yasmin, Hotel Élite a nově také Majestic Plaza. Dohromady tyto hotely, umístěné v samém srdci Prahy, čítají celkovou kapacitu 1 046 pokojů. Koncem roku 2018 se počítá s otevřením další kapacity dvou set pokojů v rámci nově budované části hotelu Yasmin. Kromě ubytovacích kapacit hotely nabízejí také rozsáhlé konferenční prostory s celkovou rozlohou téměř 4 000 m2, vhodné pro více než 2 000 osob v divadelním uspořádání.
O Le Hotels Group
Le-Investment s.r.o. působí na pražském hotelovém trhu již 19 let. Investorem a jediným majitelem společnosti je Ing. Xuan Long Le. Za vytvořením uskupení Le Hotels Group ( LHG ) před třemi lety, stojí ředitelé těchto hotelů, Ing. Petr Lžičař a Milan Švára. Sdílením některých služeb hotelů, jako je např. obchodní a rezervační oddělení se docílilo optimalizace nákladů a zvýšil se obchodní potenciál zejména v oblasti přeprodeje kapacit mezi jednotlivými hotely. Nejvyšší podíl na obratu hotelů LHG má individuální klientela, druhou a velmi významnou částí jsou hosté pořádaných konferencí, meetingů a dalších společenských akcí. Rozvoj MICE segmentu podporuje společnost např. členstvím svých třech konferenčních hotelů v Prague Convention Bureau či zahraničním obchodním zastoupením.