logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries se mění na Palírnu U Zeleného stromu

1. února 2017
Zpravodajství 0
1458
GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries se mění na Palírnu U Zeleného stromu

Druhá největší česká likérka přichází s novou strategií.  Likérka chce více navázat na svou ojedinělou, téměř 500 let dlouhou tradici prostějovské palírny a budovat své strategické značky Stará myslivecká, Blend 42 vodka a Hanácká vodka. Zároveň chce více rozvíjet své aktivity v zahraničí. S tím souvisí i návrat k tradičnímu názvu Palírna U Zeleného stromu a změna loga. Uvedli to na dnešní tiskové konferenci zástupci likérky.

Pavel Kadlec, ředitel Palírny U Zeleného stromu: „Naše likérka má ojedinělou historii, která začala již v roce 1518. Jde o unikát nejen v Česku, ale v rámci celé Evropy. Zatím jsme v Evropě nenašli palírnu, která by měla delší historii než my. V nové strategii chceme na tuto skutečnost navázat, vrátit se ke kořenům a využít umu a fortelnosti nasbíraných za staletí. S tím také souvisí změna názvu i loga firmy. Toto dědictví nás zavazuje k dalšímu budování a rozvoji naší společnosti. Naším záměrem je upevnit pozici dvojky na českém trhu, budovat hodnotu strategických značek a během následujících pěti let více posílit export. Chceme, aby alespoň jedna z našich strategických značek byla významným hráčem na třech světových kontinentech.“

S tím souvisí i rozvoj výrobního závodu likérky v Prostějově. „V roce 2013 jsme instalovali novou stáčecí linku s kapacitou až 12 000 lahví za hodinu a plány do budoucna zahrnují modernizaci dalších dvou stáčecích linek a vybudování nových skladovacích hal. Investice v příštích několika letech budou v řádech desítek milionů korun,“ řekl ředitel výrobního závodu v Prostějově Michal Šoman.

 

2016: Rostly strategické značky i celkové prodeje
Rok 2016 byl jedním z nejúspěšnějších v historii likérky. Celkové tržby vzrostly o 4,2 procenta na 1,416 miliardy korun. „Za růstem prodejů nestojí pouze příznivá ekonomická situace. Investovali jsme do našich strategických značek Hanácká vodka, Stará myslivecká a Blend 42 vodka. To se projevilo ve významném nárůstu jejich prodejů. Hanácká vodka narostla o 45 procent v objemu prodejů a byl to rekordní rok i pro Blend 42 vodku a Starou mysliveckou,“ uvedl Pavel Kadlec.

 

Hospodářský výsledek před auditem za rok 2016 je 22 mil. Kč.
„Největším úspěchem z pohledu marketingu je repositioning a s ním spojená launchovací kampaň na Hanáckou vodku, která zahrnovala redesign etikety, intenzivní TV kampaň a online komunikaci. Z průzkumů máme potvrzený pozitivní dopad na vnímání a znalost značky. Další prioritou pro nás bylo rozšířit spotřebitelskou zkušenost se Starou mysliveckou Reserve, českou specialitou, která díky dvojímu zrání v dubových sudech po dobu 4 let získává jedinečnou chuť whiskového charakteru,“ řekla Zuzana Behová, marketingová ředitelka Palírna U Zeleného stromu.

 

2017: Plán tržeb je 1,542 mld. Kč, což je nárůst o 8,9 procentaV roce 2017 plánuje Palírna U Zeleného Stromu další růst celkových tržeb, a to až o 8,9 procenta. „Chceme nadále posilovat postavení našich strategických značek. Velké plány máme se Starou mysliveckou Reserve, kterou bychom chtěli ve vnímání spotřebitelů posunout více do segmentu whisek. Významnou marketingovou podporu plánujeme i pro Blend 42 Vodku a Hanáckou vodku. Již v letošním roce máme v plánu prosadit se s našimi produkty na významných zahraničních trzích, jako jsou USA, Čína, Japonsko nebo Filipíny,“ uvedl Pavel Kadlec.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!