logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Recenze: důvěřuj, ale prověřuj

13. ledna 2017
Digital 0
1615
Recenze: důvěřuj, ale prověřuj

Hodnocení vládne službám. Někdy je ale recenzím připisována větší váha, než ji ve skutečnosti mají.

Ne každá hvězdička na internetu je totiž reální. Není to tak dávno, kdy jsme na náš facebookový profil pověsili fotku zachycující recenzi napsanou omylem. Uživatelka náhodou přidala jednohvězdičkou recenzi podniku, který nenavštívila. Když se majitelé ptali na důvod, odpověď zněla:  „U Hovězího pupku jsem nikdy nebyla, tak jsem vás ani nemohla hodnotit. A kdybych vám náhodu dala jen jednu hvězdičku, tak byste se měli zamyslet, co děláte špatně.“
Ukázalo se, že taková hodnocení nejsou rarita. Jedna reakce za všechny: „Bohužel na Facebooku je spousta zmatených uživatelů, kteří tu kliknou, tam kliknou a neví, na co, nebo si myslí, že  je jedna hvězda nejvíc. Pravidelně tohle řeším, protože jeden takový ústřel umí zkazit dobrý průměr.“
A proto platí: důvěřuj, ale prověřuj. Restaurace zareagovala správně, ostatně jako vždy. Reaguje na každou recenzi a i díky tomu zjistila, že hodnocení se nezakládá na zkušenosti, ale jde o omyl. Tak mohou potencionální zákazníci vidět, že jedna hvězdička neodpovídá skutečnosti, ale také to, že provozovatel se stará a chce vědět, co se zákazníkům nelíbí.
I proto byste měli negativní recenze vítat a nezatracovat je. Mohou posunout dál, anebo jako v tomto případě, udělat dobrou reklamu. Protože příspěvek se sociálními sítěmi šíří jako dobrý vtip.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!