logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

Hotelová skupina AccorHotels představí svou síť hostelů Jo&Joe

8. prosince 2016
Profily 0
2019
Hotelová skupina AccorHotels představí svou síť hostelů Jo&Joe

Hotelová skupina AccorHotels bude mít svou vlastní značku hostelů Jo&Joe. Nová značka znamená pro skupinu vstup do vysoce růstového sektoru ubytování pro mladé a je odpovědí na konkurenci firem jako je například portál Airbnb. První ubytovací zařízení se mají otevřít v roce 2018 v Paříži a Bordeaux. Další plánuje skupina ve Varšavě, Budapešti, Riu de Janiero a Sao Paulu. Do roku 2020 by mělo vzniknout celkem padesát hostelů Jo&Joe v populárních destinacích.

Značka Jo&Joe je vytvořena tak, aby vyhovovala lidem ve věku 20 až 30 let a všem, kteří ocení sdílení, spontánnost a zkušenosti. Značka hostelů doplní portfolio skupiny levnějších značek, mezi které patří například řetězec ibis.

Hostely Jo&Joe budou nabízet designové ubytování neotřelého stylu, ale také například piva z malých pivovarů, kurzy jógy nebo hudební vystoupení, ale také tipy na cestování či kutilské dílny. Cena za noc bude začínat na 25 eurech (cca 680 Kč) za postel.

Všechny hostely by také měly být umístěny poblíž MHD v daných městech a ne dále než 15 minut z centra.

 

O SKUPINĚ ACCORHOTELS

AccorHotels je přední světovou cestovní & lifestyle skupinou a inovátor v oblasti digitálních technologií, nabízející jedinečné zážitky ve více než 4.000 hotelech, rekreačních střediscích a rezidencích, stejně jako ve více než 2.500 soukromých domech po celém světě. Skupina těží z duální odborné znalosti jako investor
a provozovatel prostřednictvím svých divizí HotelServices a HotelInvest, působí AccorHotels v 95 zemích. Portfolio skupiny je tvořeno mezinárodně uznávanými luxusními značkami včetně Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissötel; stejně jako populární značkami střední třídy a butiky značek Novotel, Mercure, Mama Shelter a Adagio; a ekonomickými značkami, které zahrnují ibis, ibis Styles, ibis budget a regionální značky s Grand Mercure, The Sebel a hotely F1.

S bezkonkurenční kolekcí značek a bohatou historií, která pokračuje již téměř pět desetiletí, AccorHotels spolu se svým globálním týmem více než 240.000 zaměstnanců má smysluplné a srdečné poslání: zajistit, aby se každý host cítil vítán, což podtrhuje motto skupiny – Feel Welcome. Hosté mají přístup k jednomu ze světově nejznámějších věrnostních programů – Le Club AccorHotels.

AccorHotels je aktivní ve svých místních komunitách a zavázal se k udržitelnému rozvoji a solidaritě prostřednictvím programu PLANET 21, komplexnímu programu, který sdružuje zaměstnance, hosty a partnery s cílem podpory udržitelného rozvoje.

Akcie Accor SA jsou kótovány na burze Euronext v Paříži (ISIN kód: FR0000120404) a obchodované v USA na OTC trhu (kód: ACRFY) ve Spojených státech. Pro více informací a rezervace naleznete na accorhotels.group nebo na accorhotels.com.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!