logo

Už 14 let se zaměřujeme na vyšší a střední gastronomii a hotelnictví v Praze i regionech. Horekaweb je odborný portál pro profesionály v pohostinství. Hledáte inspiraci z domova a ze světa, informace o dění v oboru či zábavu? Horekaweb je vše na jednom místě.

  • Zprávy
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • HRK 112
    • Registrace
    • Historie
    • O akci
  • HRK NEWS
    • Registrace
    • Archiv
  • Digital
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Naše oborová platforma pro profesionály z hotelnictví a gastronomie potřebuje nabrat nový dech....
  • Průměrná cena poledních meníček opět na vzestupu. Meziroční srovnání 2020/2021 vykazuje změnu ve...
  •   Pandemie COVID-19 v českém prostředí pomohla akcelerovat fenomén rozvážkových jídel. Z nich...
  • Hodnota optimální stravenky vzroste v příštím roce z letošních 137 na 150 korun.  Vyplývá to...

SLOVENSKÝ REGAL BURGER MÍŘÍ DO PRAHY

5. prosince 2016
Profily 0
3357
SLOVENSKÝ REGAL BURGER MÍŘÍ DO PRAHY

Slovenská burgrárna Regal Burger otevřela svoji první provozovnu v České republice. Vstupuje tak na pražský trh, kde je konkurence restaurací s tímto pokrmem nejvyšší.

 Nově budou moct poctivé hamburgery ochutnat zákazníci obchodního centra Černý most. Tato restaurace není standardním fastfoodem. Jedná se o restauraci s vlastním sezením, která spojuje kvalitně připravené jídlo ze špičkových surovin s rychlostí přípravy běžnou pro fastfood.

Zde mrazák nenajdete
Jednou z priorit společnosti je připravovat jídla z výběrových surovin. Na výrobu se používá 100% hovězí bio maso ze středního Slovenska, denně čerstvě pečené housky z Čech a co nejvíce lokální zeleniny v kombinaci s omáčkami a dalšími surovinami vlastní výroby. Majitelé by pro Českou republiku rádi našli také místního dodavatele masa. „Do našich hamburgerů jde pouze nejlepší maso na trhu z volně se pasoucích mladých býků druhu charolais, limousine anebo blackangus, a to v bio-kvalitě. Pokud existuje dodavatel, který je nám schopný dodat porovnatelnou kvalitu, ať se ozve,“ vyzývá Jozef Bardík, ředitel a spolumajitel společnosti.
Důkazem čerstvosti je také to, že v Regal Bugeru nenaleznete ani jeden mrazák. „Regal je značka, na kterou chceme být hrdí. Kvalita a čerstvost surovin a hlavně samotných jídel připravovaných bez kompromisů je pro nás nejdůležitější,“ říká Roman Kóňa, tvůrce receptů, konceptu a jednatel společnosti.

Z malé restaurace k největší původní síti
Regal Burger dále pracuje na rozšiřování počtu provozoven na Slovensku. „Regal se stal synonymem kvalitního hamburgeru v centru Bratislavy, chceme ale přinést náš koncept také do širšího okolí hlavní metropole a příští rok i do dalších míst na Slovensku. V poslední době jsme pracovali na nastavení vztahů s dodavateli, ale také na pracovních procesech takovým způsobem, abychom si byli jisti, že dokážeme růst při zachování kvality, za níž si stojíme a která je pro nás prvořadá,“ dodává Jozef Bardík.
Regal Burger plánuje v druhém pololetí roku 2016 otevřít minimálně čtyři nové provozovny, čímž se stane největší původní sítí burgráren ve střední Evropě.

Jak vznikl nápad otevřít hamburgrárnu v Bratislavě, co vás inspirovalo?
Roman: Vše začalo ještě v roce 2012, kdy jsme chtěli dobře vařit a spoustu času jsme strávili hledáním dobrých surovin. Nejprve jsme chtěli mobilní aplikaci a nakonec jsme skončili na facebooku jako Bratislavský regál. Učili jsme lidi na farmářských trzích, jak se peče chleba, a najednou jsme měli možnost pomáhat s gastrozónou na největším slovenském festivalu Pohoda, kde vnikla zóna Pohoda na Regáli, v níž jsme připravovali také hamburgery. Po pár hodinách jsme vše vyprodali a moc nás to bavilo, což nás přesvědčilo, že gastro je obor, který chceme dělat. Dal jsem výpověď z tehdejší pohodlné práce obchodníka v IT a od září jsme si pronajali provozovnu Regal Burger v centru Bratislavy. A pak jsme objevili Doda (familiární výraz pro jméno Jozef).

Co vás na podnikání v gastronomii překvapilo?
Jozef: Nepřekvapilo nás toho až tak moc, ale určitě se potvrdilo, že tak jako každé podnikání je vše o lidech – a v gastronomii je to ještě silnější. Ať už mluvíme o personálu, anebo zákaznících, je potřebný osobitý přístup ke každému. U jedné provozovny je to lehké, u pěti to už začíná být fakt zajímavé. Kromě toho nás překvapilo množství byrokracie, ve které je například Česká republika zatím, podle našich zkušeností, výrazně lépe ve srovnání se Slovenskem.
Roman: Na druhé straně jde ze spokojených zákazníků neuvěřitelná energie, která nás posouvá dál. To při prodaji softwaru nezažijete (smích).

Jaké hamburgery se staly hitem pro Slováky a jaké chutě očekáváte u Čechů?
Roman: Je to velmi jednoduché, děláme burgery tak, aby nám chutnaly. Je však důležité říct, že používáme bio-maso, jehož chuť se v průběhu roku mění. Co se týče typů hamburgerů, začínali jsme klasickým cheeseburgerem s naší bbq omáčkou, pak jsme přidali sezonní speciál s kandovanou slaninkou, který byl natolik úspěšný, že jsme ho zařadili do stálé nabídky. Sezonně připravujeme Chef-burger, který přináší nové chutě. Do menu v Praze přinášíme klasický burger Juicy Lucy se zapečeným cheddarem uvnitř masa a slaninou.
Na vegetariány nezapomínáme, stálicí je veggie classic s grilovaným lilkem, šampiony a cheddarem. Myslíme, že chutě Čechů a Slováků se od sebe až tak moc neliší, a že i čeští zákazníci ocení naši nabídku.

Jaká bude vaše cenová politika v Praze, kde jsou lidé zvyklí platit za jídlo menší částky než v Bratislavě.
Jozef: Náš burger je složen z kvalitních surovin a bio-hovězího masa, takže cenu nemůžeme „dumpovat“. Při přepočtu na euro je ale náš hamburger v Praze o něco levnější než v Bratislavě. Hlavně díky nižší zdejší DPH a nižším odvodů, co nám u podobných marží umožňuje držet ceny níž.

hrk99-koncept-regal01

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

HRK NEWS

Komerční sdělení

Zvyšování KPI díky správnému načasování komunikace

8. září 2021

Kalendář akcí

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz 

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

HOREKA Group manager
Lenka Vohradníková
tel.: +420 739467 783
e-mail: lenka.vohradnikova@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!