logo

  • Zpravodajství
    • Hotely
    • Restaurace
    • Kavárny
    • Bary
    • Lidské zdroje
    • Digital
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • Profily
    • Rozhovory
    • Koncepty
  • Recepty
    • Předkrmy
    • Polévky
    • Hlavní chody
    • Dezerty
    • Menu
  • Rady a tipy
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru newsletterů HOREKA NEWS
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • O NÁS
    • Profil
    • Kontakt
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nebojí se dezertů bez cukru a původ suroviny mu není lhostejný. René Frank nám v rozhovoru...
  • Hlavní vlna prodeje výhodných First Minute dovolených je u konce. O nákup dovolené s předstihem...
  • Možná si na tento článek vzpomenete, až na vás vyběhne reklama na produkt, který jste si tak...
  • Zákazníci v gastro provozovnách ocení praktičnost a decentnost POP médií, naopak jim vadí častá...

Druhý rok Bad flash barů oslavili novým pivem

8. ledna 2018
Restaurace 0
234
Druhý rok Bad flash barů oslavili novým pivem

Ve středu 20.12 proběhl křest nového piva Bad Flash Black List, a oslava druhého výročí založení Bad Flash barů. Black IPA, uvařenou speciálně pro tuto příležitost, pokřtili dva hlavní kapitáni Bad Flashe – Honza Charvát (Zlý časy) a Libor Kult (Kulový blesk). Patronem nového piva v portfoliu Bad Flashe se stal publicista, autor stand-upů a milovník dobrého piva Luděk Staněk.

“Bad Flash Black List je černá IPA, na jejíž výrobu bylo použito pět druhů sladů – plzeňský, vídeňský, bavorský, Karamunich a Karafa 3,” říká sládek Bad Flashe a autor receptu Martin Vávra. “Použili jsme také dva chmely, Bravo a Amarillo, vařilo se v Kunratickém pivovaru ve spolupráci s Patrikem Godovským,” dodává Jan Charvát, jeden z majitelů Bad Flashe, a druhý kolega Libor Kult jej doplňuje: “Bad Flash Black List je prostě sváteční pivo, a s podobnými svátečními speciály se u Bad Flashe budete setkávat častěji.”A Luděk Staněk jeho slova potvrzuje: “Pivo mám rád, a rád tvrdím, že se v něm docela vyznám. Tohle je ale fakt dost dobrý!”

Poslední měsíc v roce prostě patřil a patří – v prosinci 2013 vznikl náš pivovar a uvařili jsme první pivo (byla to Bad Flash Double IPA), v prosinci 2015 jsme otevřeli první Bad Flash bar v Krymský, v prosinci 2016 jsme otevřeli Bad Flash bar v Karlíně a od letošního prosince máme nový sklad, který umožní expanzi a plány Bad Flashe na příští rok. Které rozhodně nejsou malé!

 

Bad Flash je pivovar, bar i velkoobchod s pivem. Koncept Bad Flash vznikl v roce 2012, kdy dva hospodští Jan Charvát (Zlý Časy) a Libor Kult (Kulový blesk) se po letech holdování dobrému pivu, cestování po pivních festivalech a obohacení české kultury pivy z celého světa rozhodli, že přetaví zkušenosti v praxi a začnou vařit to, co jim nejlíp chutná. Název Bad Flash pak vznikl spojením názvů dvou hospod – Bad (Zlý, od Zlejch Časů) Flash (Blesk, od Kulovýho blesku). Vznik unikátních pivních barů pak již byl jen logickým dalším krokem.

Bad Flash v číslech:

2 Bad Flash bary, 12 piv na čepu

14 druhů vlastního piva a další se stále vymýšlejí (pokusy předtím se nepočítají, byly jich desítky)

Objem vlastního piva 2013: 10 hl piva

Objem vlastního piva 2017: 1300 hl piva

Počet druhů piva v lahvích: stovky až tisíce

Nejprodávanější pivo: Bad Flash Prostě Ležák (klasický ležák, 10.6 stupňů,  4.7 alkoholu)

Nejsilnější pivo: Bad Flash Torpid Mind (russian imperial stout, 24 stupňů, 10.7 alkoholu)

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

ČTĚTE nové číslo HoReKa!


Zajistěte si svůj výtisk

Partneři

Anketa

Jste za zákaz používání mobilů v restauračních zařízeních?



Archiv anket

Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Konec kouření v restauracích: Zákon omezuje a obsahuje absurdity posted on Květen 31, 2017
  • Regulace sdílené ekonomiky je tady. Zacíleno na Airbnb posted on Září 4, 2017
  • EET: Ruší se 3. a 4. vlna. Prozatím posted on Prosinec 16, 2017
  • Trendy 2017 pro restaurační byznys posted on Březen 3, 2017
  • Fast casual restaurace patří k nejrychleji rostoucím segmentům posted on Březen 14, 2017

Kalendář akcí

25. 4. 2018 kongres HOREKA 112, Praha

17. 8. – 9. 9. Kulinarik & Kunst Festival, St. Anton

06. 11. 2018 kongres HOREKA 112, Morava

Vydává
Skupina ATOZ Horeka
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Iva Mičuda
tel.: +420 603 823 515
e-mail: ivana.micuda@atoz.cz
Šéfredaktorka
Jana Dorčáková
tel.:  +420 734 135 509
e-mail: jana.dorcakova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zavřít

Každých 14 dní servírujeme čerstvé informace a inspiraci.

REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU!